maximálna hmotnosť prestavby
elektrika alebo diesel
Verzia plošina a podvozok s kabínou sú k dispozícii v dvoch dĺžkach a dvoch rázvoroch a vrátane
prestavby uvezú až 2 280 kg. Renault Master je možné jednoducho prestavať, je k dispozícii
v dvoch emisných normách vo verzii so spaľovacím motorom (EURO VIe a EURO 6e)
a taktiež vo verzii s E-Tech 100 % elektrickou pohonnou jednotkou.
Vychutnajte si širokú ponuku verzií plošín a podvozkov, ktoré vyhovujú vašim potrebám: výška, dĺžka, rázvor, prevodovka, elektrický alebo naftový motor, a ešte viac.
Prispôsobte si Renault Master svojej činnosti pomocou širokej ponuky plošín a podvozkov a rozsiahlej siete certifikovaných špecialistov na prestavby Renault Pro+.
Vďaka konštrukcii pre všestranné využitie umožňuje v vrátane prestavby uviezť až 2 280 kg.
Kabína je navrhnutá pre firemných zákazníkov a má ľahko prístupné ovládacie prvky, 10" obrazovku systému openR link a 135 l úložných priestorov s mobilnou kanceláriou.
Prispôsobte si kabínu s plošinou či podvozkom nového modelu Renault Master výberom pohonnej jednotky, dizajnových prvkov, výbavy a príslušenstva, ktoré vám vyhovujú.
Nový Renault Master ponúka komplexný rad pohonných jednotiek a motorov pre všetky typy
použitia, od 2L motora Blue dCi, ktorý je k dispozícii v 4 úrovniach výkonu až po verziu
E-Tech 100 % elektrický pre jazdu na dlhé vzdialenosti alebo v meste.
Vďaka 3-krát nižším nákladom na energiu, až 30 % úspore nákladov na údržbu a nulovým emisiám CO₂ je verzia E-Tech 100% elektrický rozhodne presvedčivá. Podľa potrebného dojazdu si môžete vybrať medzi dvoma verziami batérie: 40 kWh a dojazd 170 km, ideálna verzia na jazdu v meste, alebo 87 kWh na 460 km, ideálna verzia na dlhšie cesty s rýchlonabíjaním za 35 minút“
maximálny výkon
140 koní (105 kW)
prevodovka
inteligentná automatická multimodálna
snížené CO₂ emisie
0 g
priemerná spotreba
400 V
S novou výkonnou pohonnou jednotkou Blue dCi vhodnou pre jazdu na dlhé vzdialenosti sa môžete vydať ešte ďalej. V kombinácii s novým hydraulickým dynamickým brzdovým systémom a aerodynamickými vzduchovými deflektormi zabezpečuje táto dieselová verzia nižšie emisie CO₂ (menej ako 195g/km) a spotrebu paliva nižšiu o 1,5 l.
maximálny výkon
170 koní (125 kW)
automatická nebo manuálna
znížené CO₂ emisieod 195g/km
priemerná spotrebaod 7,5 l/100 km